
انتشار: آذر 26، 1403
بروزرسانی: 30 خرداد 1404
اما اغلب اوقات، نظارت بر نام تجاری چیزی فراتر از پاسخ دادن به نظراتی است که نام تجاری شما را ذکر می کنند – درک احساسات مشتری و استفاده از بازخورد برای شکل دادن به شهرت برند شما در زمان واقعی است. چه خوشتان بیاید چه نخواهید، مکالمات پیرامون برند شما در حال انجام است…
منبع: https://ahrefs.com/blog/brand-monitoring/
بروزرسانی: 30 خرداد 1404
نظارت بر برند: 3 زمینه برای پیگیری موفقیت
اما اغلب اوقات، نظارت بر نام تجاری چیزی فراتر از پاسخ دادن به نظراتی است که نام تجاری شما را ذکر می کنند – درک احساسات مشتری و استفاده از بازخورد برای شکل دادن به شهرت برند شما در زمان واقعی است. چه خوشتان بیاید چه نخواهید، مکالمات پیرامون برند شما در حال انجام است…
ادامه مطلب ›
منبع: https://ahrefs.com/blog/brand-monitoring/