35 سؤال از نظرسنجی پس از کنفرانس فروخته شده ما
انتشار: بهمن 11، 1403
بروزرسانی: 30 خرداد 1404

35 سؤال از نظرسنجی پس از کنفرانس فروخته شده ما


در اکتبر سال 2024 ، ما کنفرانسی را برگزار کردیم که فروخته شد و 500 نفر به نام Ahrefs در سنگاپور در حال توسعه بودند.
تیم Ahrefs در تکامل

ما قبلاً نحوه برنامه ریزی این رویداد را از ابتدا تا پایان و نحوه ارتقاء این رویداد را پوشش داده ایم. این بار به این نتیجه می رسد که چگونه وقایع ما می توانند دفعه بعد بهتر شوند.

ما مانند هر سازمان دهنده خوب ، ما نظرسنجی های پست را ارسال کرده ایم تا ببینیم چگونه می توانیم تجربه کنفرانس های آینده خود را بهبود بخشیم.

درمجموع ، ما سه نظرسنجی پس از رویداد را ارسال کردیم که ذینفعان مختلف را هدف قرار دادیم: شرکت کنندگان ، کارمندان و حامیان مالی.

وقایع ما همیشه قابل بهبود است. بهترین راه برای دیدن آنچه باید بهبود یابد و چگونه می توان از افرادی که در این رویداد شرکت کرده اند ، بپرسید.

این سؤالات نظرسنجی است که ما در Ahrefs در حال توسعه سال 2024 برای شرکت کنندگان ارسال کردیم.

بعد از این رویدادبعد از این رویداد
  1. تجربه عمومی: تجربه کل خود را در کنفرانس چگونه ارزیابی می کنید؟
  2. سازماندهی رویدادها: چقدر از سازمان این رویداد (ارتباطات ، ثبت نام ، خدمات لجستیکی و غیره) راضی است؟
  3. محتوا و بلندگوها: 5 بلندگو با ارزش تر یا جذاب تر یافتند؟
  4. کیفیت ارائه ها و بلندگوها را چگونه ارزیابی می کنید؟
  5. فرصت های ارتباطی را که در طول این رویداد ارائه می دهید چگونه ارزیابی می کنید؟
  6. محل رویداد و امکانات: مکان و امکانات چقدر راضی است؟
  7. استفاده از رویداد/اساسنامه: تجربه خود را با برنامه/پلتفرم رویداد/پلتفرم چگونه ارزیابی می کنید؟
  8. در کنفرانس چه چیزی بیشتر لذت بردید؟ لطفاً جنبه های خاص یا خاصی از رویدادی را که از آن لذت بردم به اشتراک بگذارید
  9. چه چیزی می تواند وقایع آینده را بهبود بخشد؟ لطفاً برای بهبود کنفرانس هر پیشنهادی را به اشتراک بگذارید
  10. اهمیت جلسه: مباحث تحت پوشش جلسات نیازهای حرفه ای شما چقدر مهم است؟
  11. طول رویداد و سرعت: طول کنفرانس و سرعت جلسات را چگونه ارزیابی می کنید؟
  12. نمایشگاه و حامی شرکت: محفظه های نمایشگاه و تعامل اسپانسر چقدر مفید است؟
  13. ارتباطات قبل از این رویداد: چگونه ارتباطات منتهی به رویداد (یادآوری ، به روزرسانی ها و غیره) را ارزیابی می کنید؟
  14. مواد پست: در صورت ارائه این رویداد ، امکان دستیابی به این رویداد (فیلم ها ، ارائه ها و غیره) چقدر ممکن است؟
  15. مدت زمان رویداد و برنامهآیا دوره این رویداد (یک روز ، دو روز و غیره) برای محتوای ارائه شده مناسب است؟
  16. فواید فست فودآیا کنفرانس را با دیدگاه یا استراتژی های عملی برای اجرای ترک کرده اید؟
  17. آیا این رویداد را برای یک همکار توصیه می کنید؟ در مقیاس 1 تا 10 ، چقدر AHREFS را توصیه می کنید تا به یک همکار یا دوست تبدیل شود؟
  18. چه نوع محتوا می خواهید در رویدادهای آینده ببینید؟
  19. قیمت بلیطآیا کنفرانس را با دیدگاه یا استراتژی های عملی برای اجرای ترک کرده اید؟
  20. از کجا باید میزبان توسعه زیر 2025 باشیم؟
  21. آیا به Evolve 2025 می پیوندید؟

تیم ما هر دو بخشی از آماده سازی این رویداد بود و در همان روزها به عنوان حضور معرفی می شد. بنابراین ، ما همچنین می خواستیم واکنش های داخلی در مورد چگونگی انجام بهتر کارها داشته باشیم.

این سؤالاتی است که ما ارسال کردیم.

اسکن پست برای تیم Ahrefsاسکن پست برای تیم Ahrefs
  1. قبل از رویداد: برای کسانی که در این پروژه شرکت می کنند ، مفید خواهد بود که بتوانید نظرات خود را در مورد چگونگی بهبود آماده سازی قبل از این رویداد ، از جمله هرگونه دید در مورد برنامه ، ارتباطات یا سایر جنبه های لجستیک به اشتراک بگذارید.
  2. روز رویداد (کارگاه 21-23 اکتبر): تجربه شما به عنوان تیم پشتیبانی تیم/تیم ، نشان می دهد که چه چیزی موفق شده است و چه چیزی می تواند بهبود یابد.
  3. مسیر: تجربه شما به عنوان تیم پشتیبانی/تیم پشتیبانی ، نشان می دهد چه چیزی خوب است و چه چیزی می تواند بهبود یابد
  4. روز کنفرانس (24-25 اکتبر): لطفاً تجربه خود را به عنوان لیگ یا به عنوان عضو تیم برای حمایت از این رویداد به اشتراک بگذارید ، و این نشان می دهد که چه چیزی موفق شده است و چه چیزی می تواند بهبود یابد. سایر زمینه هایی که باید مورد توجه قرار گیرند: هماهنگی رویدادها / محتوا و ساختار / مشارکت / برند / خرج / خدمات لجستیکی - محل غذا
  5. بعد از مهمانی! (25 اکتبر)لطفاً تجربه خود را به عنوان متصدی به اشتراک بگذارید ، و این نشان می دهد که او به خوبی موفق شده است و چه چیزی می تواند بهبود یابد.
  6. برنامه هایی برای توسعه 2025هر ایده جدیدی برای تکامل 2025 ، از جمله سایت های بالقوه
  7. آیا چیز دیگری وجود دارد؟

این سؤالاتی است که ما برای شرکت هایی که از کنفرانس ما حمایت مالی می کردند ارسال کردیم. ما می خواستیم اطمینان حاصل کنیم که آنها یک تجربه ارزشمند دارند و ممکن است در رویداد بعدی دوباره به مراقبت ما فکر کنند.

پاک کردن بعد از رویداد حامیان مالی ماپاک کردن بعد از رویداد حامیان مالی ما
  1. جمعیت کیوسک شما چگونه بود؟
  2. آیا توانسته اید با موضوعات ممکن ارتباط برقرار کنید؟
  3. پیشنهادی برای رویدادهای آینده دارید؟
  4. آیا نسبت به این رویداد واکنش مثبتی دارید؟
  5. مناطقی که می توانیم بهبود بخشیم چیست؟
  6. آیا پیشنهاد دیگری برای کمک به ما در تقویت تکامل 2025؟
  7. آیا می توانید گواهی یا نقل قول را در اختیار ما قرار دهید؟ ما می خواهیم شما را در مطالب بازاریابی رویدادهای خود نشان دهیم.

بدون نگاه به نتایج و دانستن اینکه چه چیزی باید بهبود یابد ، یک اسکن بی معنی درست کنید.

در مورد ما ، به میانگین نمره سؤالاتی رسیدیم که بر اساس مقیاس 5 امتیاز بود. ما همچنین پس از این رویداد به استخراج یک اثر دویدیم و در مورد نظرات کیفی که دریافت کردیم بحث کردیم.

همه اینها از برنامه ریزی و سازماندهی Evolve 2025 (فراتر از آن) تغذیه می کنند.

چرا باید بعد از این رویداد ارسال کنید؟

وقایع شما همیشه می توانند بهبود یابند. بهترین راه برای دانستن اینکه از افرادی که در این رویداد شرکت کرده اند ، چه چیزی بهبود می یابد.

با این حال ، عملی است که از همه شخصاً در مورد نظرات سؤال کنیم (مگر اینکه این یک رویداد کوچک باشد). بنابراین ، این نظرسنجی بهترین ابزار برای کشف آنچه او موفق شد ، چه کاری انجام نداد و دفعه بعد چه چیزی را می توانید تنظیم کنید.

چه موقع باید یک نظرسنجی پست ارسال کنید؟

شما می خواهید نظرسنجی را ارسال کنید وقتی که این رویداد هنوز در ذهن همه جدید است. برای ما ، ما مطالعات تحقیقاتی را بلافاصله پس از پایان این رویداد ارسال کردیم.

چگونه می توانم یک نظرسنجی پست را انجام دهم؟

در مورد این فکر نکنید تمام آنچه شما نیاز دارید این است:

  1. اطلاعات تماس شما، اگر از یک برنامه مدیریت نوجوانان استفاده می کنید برای کمک به خرید بلیط و سوابق باید داشته باشید.
  2. اسکن کردنبشر اگر برنامه رویدادی که استفاده می کنید ، نظرسنجی ها و نظرسنجی ها را انجام می دهد ، در مورد استفاده از آن فکر کنید. در غیر این صورت ، مدل های Google (آنچه ما استفاده کردیم.)

انواع سوالات نظرسنجی پس از وقوع که باید شامل شود چیست؟

برای مطالعات تحقیقاتی ما استفاده کردیم:

  • سوالات مقیاس لیکرت این مقیاس اندازه گیری در مقیاس است (به عنوان مثال ، 1 تا 5)
  • سوالات دموگرافیک برای درک طرفداران ما
  • سوالات چند گزینه برای اینکه پاسخ دهندگان ما بتوانند از یک گروه منتخب انتخاب کنند
  • سوالات باز برای اینکه به افراد حاضر می شود با جزئیات در مورد آنچه دوست داشتند ، نفرت داشته باشند یا آنچه را که می توانیم بهبود بخشند به ما بگویند
  • نقاط NPS (NPS) برای پیدا کردن احتمال AHREF برای توسعه یک توسعه
سوال در مورد رضایت از سازمان نوجوانانسوال در مورد رضایت از سازمان نوجوانان
سوال در مورد تجربه کلی کنفرانسسوال در مورد تجربه کلی کنفرانس
NPS برای ahrefs توسعه می یابدNPS برای ahrefs توسعه می یابد

منبع: https://ahrefs.com/blog/post-event-survey-questions/