نگران نباشید، من کار سختی را برای شما انجام داده ام و اینترنت را جست وجو کردم تا 58 آمار بازاریابی وابسته را بررسی، بررسی و دسته بندی کنم تا از آن لذت ببرید.
باشه بیایید بریم داخل
آمار برتر بازاریابی وابسته من
میانگین درآمد وابسته 8038 دلار در ماه است. (هکر قدرتمند)
مجموع هزینه های بازاریابی وابسته جهانی تا پایان سال 2024 به 15.7 میلیون دلار خواهد رسید. (اینفلوئنسر مارکتینگ هاب)
81 درصد از برندها برنامه های وابسته دارند و 84 درصد ناشران در بازاریابی وابسته شرکت می کنند. (شرکت تبلیغاتی راکوتن)
تنها 4 وب سایت از 100 وب سایت برتر رتبه بندی شده برای پرس و جوهای جستجوی بررسی محصول، مارک های مستقل بودند. (جزئیات)
Reddit محبوب ترین منطقه برای درخواست بررسی محصول است. (جزئیات)
بازاریابان وابسته با بیش از سه سال تجربه 9.45 برابر بیشتر از مبتدیان درآمد کسب می کنند. (هکر قدرتمند)
45.3 درصد از شرکت های وابسته می گویند دریافت ترافیک بزرگترین چالش آنهاست. (هکر قدرتمند)
82 درصد از وب سایت هایی که بیش از 6 رقم کسب می کنند، سالانه از طریق تبلیغات نمایشی و محصولات وابسته درآمد کسب می کنند. (هکر قدرتمند)
سه بخش سودآور عبارتند از آموزش، مسافرت و زیبایی. (هکر قدرتمند)
آمار مروری بر بازاریابی وابسته
صنعت بازاریابی وابسته جهانی بیش از 17 میلیارد دلار ارزش دارد. (هکر قدرتمند)
انتظار می رود که صنعت بازاریابی وابسته تا سال 2027 به 27.78 میلیارد دلار برسد. (Authority Hacker)
بازاریابی وابسته مسئول 16٪ از تمام سفارشات اینترنتی در ایالات متحده است (Authority Hacker)
برندهای بزرگ بین 5 تا 25 درصد از کل فروش آنلاین خود را از طریق بازاریابی وابسته به دست می آورند. (هکر قدرتمند)
بازاریابی وابسته با نرخ 10 درصد سال به سال در حال رشد است. (هکر قدرتمند)
انتظار می رود تا پایان سال 2024، هزینه های بازاریابی وابسته در ایالات متحده به 8.2 میلیارد دلار برسد. (statista)
75659 شرکت از برنامه Amazon Associates (Enlyft) استفاده می کنند
52٪ از مشتریان آمازون Associates در ایالات متحده هستند (Enlyft)
64 درصد از شرکت هایی که از Amazon Associates استفاده می کنند کمتر از 50 کارمند دارند (Enlyft)
86 درصد از تولیدکنندگان محتوا به آینده بازاریابی وابسته خوش بین هستند. (ما می توانیم پیگیری کنیم)
40 درصد از بازاریابان آنلاین بازاریابی وابسته را یک مهارت بسیار مهم می دانند. (ما می توانیم پیگیری کنیم)
بازاریابی وابسته برای 35 درصد از وبلاگ نویسان در سراسر جهان منبع درآمد ترجیحی است. (WPBeginner)
90 درصد از شرکت های وابسته می گویند که احتمال بیشتری دارد محصولاتی را با کمیسیون های مکرر یا مدت زمان کوکی طولانی تر تبلیغ کنند. (گزارش اوستات)
45 درصد افراد وابسته بین 25 تا 34 سال سن دارند و 60 درصد آنها مرد هستند. (مرکز اینفلوئنسر مارکتینگ)
آمار درآمد و سود بازاریابی
81.2 درصد از شرکت های وابسته سالانه بیش از 20000 دلار درآمد دارند (AffiliateWP)
میانگین درآمد وابسته 8038 دلار در ماه است. (هکر قدرتمند)
15 درصد از شرکت های وابسته سود سالانه ای بین 80000 تا 1 میلیون دلار گزارش می دهند. (ما می توانیم پیگیری کنیم)
35 درصد از شرکت کنندگان وابسته، درآمد سالانه حداقل 20000 دلار کسب می کنند. (ما می توانیم پیگیری کنیم)
بازاریابی وابسته به ازای هر 1 دلار خرج شده 15 دلار به دست می آورد که معادل بازدهی 1400 درصدی است. (هکر قدرتمند)
31 درصد از ناشران وب می گویند بازاریابی وابسته منبع اصلی درآمد است. (هکر قدرتمند)
65 درصد از خرده فروشان گزارش می دهند که بازاریابی وابسته تا 20 درصد از درآمد سالانه آنها را تشکیل می دهد. (ما می توانیم پیگیری کنیم)
86٪ از سازندگان انتظار دارند درآمدهای وابسته آنها ثابت بماند یا افزایش یابد. (ما می توانیم پیگیری کنیم)
کسب و کارها به ازای هر 1 دلاری که برای بازاریابی وابسته خرج می شود، میانگین بازگشت سرمایه 15 دلاری را گزارش می دهند. (WPBeginner)
شرکت های وابسته با درآمد بالا می توانند بیش از 150000 دلار در سال درآمد داشته باشند و وابستگان برتر حتی بیشتر درآمد دارند. (مرکز اینفلوئنسر مارکتینگ)
40 درصد از بازاریابان بازاریابی وابسته را به عنوان عامل اصلی درآمد می دانند. (گزارش اوون)
آمار ترافیک بازاریابی وابسته و کسب
78.3 درصد از شرکت های وابسته از بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به عنوان منبع اصلی ترافیک خود استفاده می کنند. (هکر قدرتمند)
50٪ از کل ترافیک وابسته از دستگاه های تلفن همراه است. (ما می توانیم پیگیری کنیم)
69.4 درصد از سایت های وابسته از تبلیغات به عنوان یک کانال اضافی برای درآمدزایی استفاده می کنند. (ما می توانیم پیگیری کنیم)
42.9 درصد از بازاریابان می گویند که بازاریابی وابسته درآمد بیشتری نسبت به کسب درآمد از تبلیغات دارد. (ما می توانیم پیگیری کنیم)
44 درصد از برندها از انتساب اولین تعامل برای کمپین های وابسته استفاده می کنند. (هکر قدرتمند)
بازاریابی ایمیلی بالاترین بازگشت سرمایه را برای بازاریابان وابسته ایجاد می کند و به دنبال آن سئو و بازاریابی محتوا قرار دارند. (گزارش AVSTAT)
80 درصد از شرکت های وابسته ترافیک را از طریق رسانه های اجتماعی هدایت می کنند که اینستاگرام و یوتیوب محبوب ترین پلتفرم ها هستند. (بازاریابی راکوتن)
81 درصد از برندها از برنامه های وابسته برای افزایش آگاهی از برند و افزایش فروش استفاده می کنند. (هکر قدرتمند)
20 درصد از بازاریابان برند می گویند بازاریابی وابسته موفق ترین کانال آنهاست. (هکر قدرتمند)
73 درصد از بازرگانان گزارش دادند که از درآمد وابسته خود راضی هستند. (WPBeginner)
49 درصد از برندها سفیران وابسته دارند تا به شرکت های وابسته کمک کنند تا فروش را به حداکثر برسانند. (WPBeginner)
79 درصد از بازاریابان از بازاریابی وابسته برای جذب مشتریان جدید استفاده می کنند، در حالی که 46 درصد از آن برای حفظ مشتریان استفاده می کنند. (گزارش اوون)
94 درصد از ناشران می گویند که از بیش از یک شبکه وابسته برای به حداکثر رساندن درآمد استفاده می کنند. (گزارش AVSTAT)
سه بخش سودآور عبارتند از: آموزش/آموزش الکترونیکی، سفر و زیبایی/مراقبت از پوست. (هکر قدرتمند)
موفق ترین جایگاه ها برای سال 2023 شامل امور مالی، سلامت و تندرستی و فناوری است. (گزارش اوون)
چالش ها و خطرات بازاریابی وابسته
63 درصد از کسب و کارها نگران کلاهبرداری های وابسته در برنامه های خود هستند. (WPBeginner)
کسب وکارها 1.4 میلیارد دلار از درآمد خود را به دلیل کلاهبرداری وابسته در سال 2020 از دست دادند. (WPBeginner)
در طول همه گیری COVID-19، 56 درصد از برنامه های وابسته شاهد افزایش درآمد بودند. (ما می توانیم پیگیری کنیم)
45 درصد از شرکت های وابسته گزارش کرده اند که در یافتن زیرمجموعه های باکیفیت مشکل دارند و همین امر جذب نیرو را به یک چالش بزرگ تبدیل می کند. (شرکت تبلیغاتی راکوتن)
59 درصد از بازاریابان می گویند که مدیریت روابط وابسته به تلاش بیشتری نسبت به سایر کانال های دیجیتالی نیاز دارد. (گزارش AVSTAT)
روندها، آمار و پیش بینی های آینده بازاریابی وابسته
75 درصد از بازاریابان متمرکز بر مصرف کننده بودجه بالاتری را به فعالیت های وابسته در سال 2022 اختصاص دادند. (ما می توانیم پیگیری کنیم)
در سال 2023، ارزش جهانی بازاریابی وابسته به یک میلیارد دلار رسیده است. (ما می توانیم پیگیری کنیم)
41 درصد از مشاغل ایالات متحده اعتراف کردند که بازاریابی وابسته یکی از منابع درآمد اولیه آنها در سال 2022 است. (ما می توانیم ردیابی کنیم)
تقاضا برای بازاریابی وابسته مبتنی بر اینفلوئنسر در حال افزایش است، به طوری که 65 درصد از بازاریابان قصد دارند تا سال 2025 سرمایه گذاری خود را در این زمینه افزایش دهند. (اینفلوئنسر مارکتینگ هاب)
او بیشتر یاد می گیرد
آیا به دنبال آمار در زمینه های دیگر بازاریابی دیجیتال هستید؟ برخی از محبوب ترین مقالات آماری ما را بررسی کنید: